Systrar i jeans

Lite hemmaspá gjorde susen! Känner mig mycket piggare! Och fräschare! :) Ska greja med naglarna senare ikväll. Det var riktigt skönt med ett varmt bad och hårinpackning, man känner sig som ny!

Nu tänkte jag sätta mig i soffan och kika på film. Nämligen Systrar i jeans - andra sommaren. Jag har sett första och gillade den. Detta är min typ av film. Eller ja, det är väl alla tjejers typ av film rättare sagt! Ha ha :)

Amerikansk dramakomedi från 2008. De fyra bästa vännerna från "Systrar i jeans" är tillbaka. Efter att ha avklarat första året på college är de redo att ta sina första steg ut i vuxenlivet. Vi får följa dem under en sommar full av överraskningar, missöden, romantik och utmaningar, en sommar som ska förändra dem på olika sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida