Svårt beslut

Jag tror jag har bestämt mig nu. Jag gör ett försök och ser vart det leder. Kan som sagt inte få mer än ett nej.

Idag har jag som jag skrev innan hållt på med massa papper, ringt massa samtal och sökt fyra jobb. En mycket flitig dag får jag säga! :)  Imorgon ska jag fortsätta mina samtal, skriva ut massa papper, göra ett ärende i Angered och gå till arbetsförmedlingen. Dit ska jag även på torsdag också, på ett slags jobbmöte med en jobbcoach! Det händer mycket nu och jag känner mig begravd i pappersarbete, men blir det bra och så som jag vill så är det helt klart värt det!  Önska mig lycka till!

Nu är det snart dags att sova så jag orkar med morgondagens bestyr.   Så godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida