Söndag

Igår var vi på Backaplan ett tag, kollade på tapeter osv. Sen tog vi en sväng till Ikea och kikade lite. Köpte lite ljus bara. Mer har man inte råd med nu. Hittade en häftig ljusstake, man kan använda den på två olika sätt. Antingen med vanligt värmeljus i, eller med ett långt stearinljus. Beror på vilken sida man har uppåt. Fiffigt! ha ha :)
Sen åkte vi hem till Madde och käkade tacos, ovanligt va? Ha ha :)  Spelade även kort och tjötade som vanligt.

Under dagen, från ingenstans så fick jag jobbigt att andas, blev helt matt i kroppen och dö trött. Efter ett tag började näsan rinna och jag blev snorförkyld! Skumt och riktigt jobbigt! Jag har haft hosta några dagar men inget som jag haft ont utav. Men nu är det värre! Hade svårt att somna inatt pga hostan och att det var tungt att andas. Det lät hemskt i bröstet!  Usch , fy och blä!
Jag har inte vart sjuk på länge nu. Eller jo, för några veckor sen men de vara bara lite ömt i halsen då. Men nu har man pratat om sjukskrivningar osv och jag var så nöjd över att jag inte blir sjuk så ofta längre. Skulle aldrig sagt något...
Men men, det går nog över snart hoppas jag! Får dricka té och ta det lugnt idag. Dock måste jag städa, men efter det blir det ett varmt bad och sängläge! Eller ah, sittande sängläge, jäkla hosta!

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida