Söndag

Oj, vilken dålig uppdatering jag har haft!

I fredags så blev det att jag hamnade inne hos Annica, blev bjuden på tacos! :) Sen kikade vi på tv och film och satt och prata till halv två på natten. Riktigt trevligt! :)  Sen igår morse blev jag bjuden på frukost (hon är för snäll mot mig!) och sedan gick vi ner och tittade när hennes son spelade handbollsmatch! Kul, och han vann ju! :)  Efter det handlade vi lite och gick sedan hem och gjorde lite våfflor, jisses va gott det var! Dem försvann fort kan jag säga!  Hela dagen spenderades med Annica, inne hos Annica..hehe :) Kikade tv, tjötade, åkte och käkade pizza och sen hem igen för att se film. Riktigt mysigt! :) Tack för allt och en supertrevlig helg! <3  Därav min dåliga uppdatering!

Idag är det söndag och för tillfället är jag riktigt seg! Har sovit som en gris, men hade utan problem kunnat fortsätta sova! Men jag tvingade upp mig själv för att inte sova bort hela dagen.   Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, får la se. Madde frågade om jag ville med på något fäktningsträningspass? Ehmm.. jag? Fäkta?  Tror inte det va! Ha ha :)

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida