Som en utsketen katt

Så känner jag mig...jag glömde halsduk på promenaden igår och det räckte tydligen för att bli sjuk. Tjock i halsen, huvudet och öronen. Ont i hela kroppen och känner mig febrig. Ungefär som influensa! =/ Jippi!! 
Så jag fick avboka tandläkarn och får nu vänta tills den 27e april. Segt, men men. 

Jag hatar att vara sjuk för jag blir så ynklig, ha ha. Vill att Micke ska vara här och ta hand om mig!  Jag vill ha té men det finns inget hemma, bara mint och det hatar jag. Så får väl ta på mig och gå ner till affären. Men jag har ingen vidare lust eller ork. Men vill man ha något så får man fixa det själv!

Annars blir det väl sängläge för min del. Och massa vila. Jag vill verkligen inte vara sjuk!! Tur att det kommer serier på tv idag iallafall... :) det bästa när man är sjuk är tvn!   Det är ett mirakel att jag ens orka sitta här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida