Red lips

Inatt hade jag en ytterst konstig dröm. Ena stunden satt jag i en sandlåda med Maria och Madde där vi tittade på Andra sidan häcken som visades på en stor plattv. Skumt!!
Och i andra stunden så satt jag med ett rött läppstift och målade läpparna. Och jag tyckte jag var så snygg och het i röda läppar. Ha ha :)  Grejen är den att jag nu faktiskt är sugen på att köpa ett rött läppstift bara för att testa. Undra om jag skulle passa i det?  Annars är jag den som går på ljusa och naturliga färger. Och för det mesta är det läppglans som gäller. Jag tycker det är snyggt och faktiskt sexigt med röda läppar. Så att prova vore väl ändå ingen dum idé?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha mysig dröm!

Jag brukar ju dessutom ha rött :)


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2010-03-16 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida