Onsdag

Det blir en lugn dag idag med. Det är tråkigt och grått väder ute. Så man blir inte ens sugen på en promenad. Ska ta mig ner till Ica iallafall för jag har sånt grymt sug efter frukt och det finns ingenting hemma. Så det ska jag inhandla. Får la se om man hittar någon film på Voddler att se. Annars har jag en repris av Vampire diaries att se. Sen ikväll är det ju Greys Anatomy!  Ja, ni ser ju vilken tv nörd jag är. Har man inget liv så har man inte. Ha ha :)

Men imorgon så ska jag ringa massa samtal och gå till arbetsförmedlingen iallafall. Jag måste ju få kontot verifierat men det visade sig att jag har slängt alla mina lönespecifikationer så jag får antingen vänta tills nästa vecka eller fixa intyg från jobbet.

Trevlig onsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida