Måndag

Usch va seg jag är idag. Har lite ont i kroppen och det känns nästan som att jag ska bli sjuk. Men nej, peppa peppa ta i trä för det vill jag inte!  Lite medicin och en kopp té kanske gör susen!  
Det snöar för fullt utanför fönstret och man kan inte göra annat än att sucka åt det. När skiten äntligen hade börjat smälta bort så kommer det nytt. Jag ska seriöst aldrig mer klaga på att vi inte har snö till jul, för nu fick vi verkligen så att vi teg. Nä, nu till julen får det gärna vara 25 grader varmt och solsken, ha ha :)  Nu när vintern är såpass lång och kall så borde det väl bli en fantastisk sommar? Om/när den nu kommer...

Nu blir det lit frukost och sedan lite andra sysslor. Trevlig måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida