Måndag

Det var riktigt trevligt hemma hos Madde igår. Först spelade vi lite Buzz och sedan kollade vi på filmen Bröllopsfotografen. Den var sisådär. Jag trodde faktiskt den skulle vara roligare. Men den dög.
Efter filmen spelade jag och Madde Wii där vi cyklade, rockade rockring och räknade matte med höfterna. Ha ha :) Riktigt kul! Bra tränig för man blev ju svett!

Alle var snäll som fixade filmerna Allt för min syster och Old dogs åt mig! Så dem ska jag se någon dag. Kanske ser någon idag! :) Old dogs verkar vara så jäkla rolig! :)

Annars har jag faktiskt inga planer idag. Ser ut att bli väldigt lugnt. Tar det som det kommer!   Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!

nej , tre veckor har det gått. den här veckan ska jag på utbildningar i blodtrycksmätning och sårgrejer och så=) det hör till den delen tydligen=)


URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/ @ 2010-03-22 @ 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida