Måndag

Igår eftermiddag så åkte jag hem till syrran! Helt spontant :)  Har gosat massor med lilla prinsessan och busat massor med Liam. Charmtroll! :) Sen har v spelat kort och kikat tv och pratat massor. Har även tatt en långpromenad idag, skönt! Mycket trevligt! Lillfisen är så himla söt med sina tjocka kinder och sitt härliga léende! Man smälter helt och hållet!   Nu är jag dock hemma igen, mycket tråkigt men tyvärr så ska jag ju till tandläkarn imorgon! =/  Usch jag hatar verkligen att gå till tandläkarn, speciellt när man måste göra en lagning. Dem ska alltid ha så mycket grejer i munnen samtidigt. Fem olika grejer så man knappt får luft. Något jag verkligen hatar är "sugen" som dem drar i tungan hela tiden. Panik!!  Jaja får hoppas det går bra och fort imorgon!

Nu ska jag bara ta det lugnt, kika tv och slappa.

Har mycket att fundera på nu! Vet inte riktigt vad jag ska göra...jag vill så gärna för jag orkar inte mer. Men det är så många men hit och dit. Får väl undersöka saken och fundera vidare.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mina

beställde från nelly o gick via helenes länk på fb så fick jag 100 rabatt så de vart 599:- :)


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-03-08 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida