Lördag

God morgon!

Jag har bara vart vaken i tjugo minuter eller så, och jag är redan uttråkad! Ha ha :) Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Om det ens dyker upp något.  Önskar att jag hade massa pengar så man hade kunnat göra något kul. Shoppa, gå på bio eller något kul.  Melodifestivalen får man väl titta på, tradition som sagt. Hoppas på att Jessica Andersson vinner.

Funderar på att fixa iordning min garderob. En del av kläderna har man bara kastat in så det ser inte klokt ut. Så det kan jag väl roa mig med en stund. Något annat vet jag inte än. En promenix kanske?

Det vart iallafall trevligt hemma hos Madde igår. Vi åt tacos och spelade kort och buzz. Tjötade och flamsade en del också. Som vanligt, ha ha :)

Trevlig lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida