Kärring

Jag gick till ungdomsmottagningen förut för att jag ville ha nytt recept. Eftersom att jag gått upp i vikt tyckte hon att jag skulle byta sort för att inte öka risken för blodproppar osv. Visst sa jag och frågade då vad, och hon svarade. Sen bara sådär börjar hon disskutera min vikt och säger att vi ska fixa dietist, eller viktväkarna. Att jag ska börja på gympa osv. Jag blev helt paff och sa ifrån att jag är där för att få nya piller och inte för att prata om min vikt. Jag blev med andra ord väldigt arg. Men hon fortsatte mala på om min vikt och sa både det ena och det andra och att det är deras skyldighet att informera. Ja, det är det väl, men det räcker att säga att jag borde byta piller. Sen fattar jag väl själv att det vore bra att minska i vikt.  Jag sa ifrån yttligare än gång att jag inte vill prata om min vikt för det fixar jag på egen hand. Men hon fortsatte ännu mer. Då reste jag mig upp, sa att nu går jag och då sa hon nej, sätt dig vi löser detta. Smällde igen dörren och gick. Fy så jävla ohyfsat! Jag säger ifrån och hon fortsätter!

Aldrig mer att jag går till henne..vilken apa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida