Inte så smart

Att vara impulsiv är inte alltid så bra. Jag ser ut som en morot och har panik här hemma nu. Jag ringde och rådfrågade min frisör och berättade läget och hon föreslog faktiskt att jag skulle köpa en varm brun färg och lägga i. För det är svårt att få orange att bli blondt, även hos frisören. Och jag orkar inte kämpa med detta för det är så galet frustrerande. Jag får helt enkelt vara brun och börja med slingor en annan gång. Tråkigt att det ska vara så svårt att bli blond då. Men hon förklarade att det är svårt eftersom jag vart mörkbrun såpasslänge och att det är mycket färg som ska blekas innan det blir blondt och det är inte bra för håret. Så bäst är att börja med slingor. Så nu ska jag bege mig ner till Kicks igen och fixa pengarna tillbaka för ena paketet och köpa en brun färg. Så förhoppningsvis är jag mig själv ikväll!  Hoppas!!

Jag är galen och impulsiv ibland jag vet...men nu har jag lärt mig att jag inte ska göra på detta viset igen, även fast det funkat för andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida