Helt slut!

Sitter här och halvsover! Jag är verkligen helt slut. Har varit vaken sen nio imorse och vid elva befann jag mig på arbetsförmedlingen på ett möte. Jag har gått med i något som heter Jobbhörnet där man blir coachad för att få jobb typ. Hjälp med andra ord. Så nu ska jag gå dit två gånger i veckan tills jag hittat jobb. Förhoppningsvis får jag jobbet imorgon och då behöver jag inte vara på jobbhörnet så länge.
Efter Jobbhörnet gick jag till banken och uträttade lite ärenden. Sen åkte jag till mitt gamla jobb där jag hämtade intyg osv. Sa hejdå till man favorittant också, riktigt tråkigt för vi hade ett fint band! :) Hon blev faktiskt tårögd och det gjorde mig riktigt berörd!
Efter det gick jag tillbaka till arbetsförmedlingen och fixade lite saker på mitt konto, fick utbildning osv verifierat. Så nu är det klart!  Sen har jag fixat med massa papper, kopierat osv.   Jag har alltså flängt hit och dit idag sen kl elva. Nu är jag äntligen hemma och kan andas ut!  Hade jag lagt mig nu hade jag somnat direkt!

Nu ska jag kika runt lite på nätet och förbereda mig lite smått inför imorgon. Sen är det våffeltime!! :D Mums!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallonsylt är inte helt fel ;) Mums :D


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2010-03-26 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida