God kväll

Det har vart mycket känslor idag. Jag är lite smått förvirrad och har därför vart tillbakadragen idag. Så jag får väl be om ursäkt till mina vänner för att jag inte svarat i tele eller på sms med en gång. <3 

Har varit inne hos Annica en stund. Pratat och tittat tv. Skönt att det finns många man kan prata med och som lyssnar! <3  
Vi tittade på Dating in the dark och det var det mest pinsamma program jag sett. Den där Herman var ju vidrig! Vad syslade han med lixom? Och hur billig verkar inte den där Hedvig?? Hånglar med alla och låter killen tafsa osv helt utan protest. Ni har pratat i två sek och du börjar hångla? Har du inget att säga eller är du så desperat? Jisses...

Nu tänkte jag kika tv och sedan sova.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida