God kväll

Det har vart en väldigt slapp söndag för min del. Jag har iallafall vart ute och handlat så någon nytta har man gjort. Annars har jag bara tagit det lugnt. Är ganska seg idag. Så garderoben får vänta yttligare en dag. Hmm, jag har ju gjort mer nytta! Jag har kollat jobb och sökt jobb! Har även fixat till mitt CV lite. Men det behöver fixas mer, ska fråga Micke om hjälp.  Ringde även "jobbet" för att se om det fanns tider men det gjorde det inte tyvärr. 

Nu tänkte jag tända lite ljus och sätta på någon film. Det går inget speciellt på tvn idag som jag vill titta på. Kanske skulle man sätta igång nån Harry Potter..har ju lånat alla sex filmerna av Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida