Fredag

Jag vart verkligen helt färdig igår, därav blev det inga mer inlägg.  Jag gjorde våfflor och sen la jag mig och glodde på tv. Och där höll jag på att somna flera gånger om. Vid nio kastade jag in handuken och släckte ner. Jag var verkligen hur trött som helst, men ändå kunde jag inte somna!! :S Måste ha varit övertrött. Runt tolv lyckades jag somna. Jag kanske skulle ha låtit tv stå på? För det var den jag höll på att somna till.

Idag är det fredag..jag är uppe med tuppen idag. Ha ha :) Eller ja, han hann före mig en timma...hade dock gärna sovit två timmar till!

Idag är det dags för min intervju!! Och jag hoppas verkligen att det går bra. Man blir ju alltid så jäkla nervös. Men jag får göra mitt bästa!  Efter intervjun har jag inga planer alls och det är riktigt skönt. Jag har haft så mycket att göra sen i tisdags!


Trevlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida