Fredag

Snart är det fredagsmyyyys....om det så är det sista jag gör...la la la..

Det blev ingen film igår, Voddler och jag ville inte samma sak. Ha ha :) Får bli ett nytt försök en annan dag.
Sitter och kikar runt lite på nätet nu och tar det allmänt lugnt.  Idag har jag inga direkta planer. Har inte bestämt mig om jag vill delta på Zumban ikväll eller inte. Får se hur jag gör. Har fem timmar på mig att fatta ett beslut, ha ha :)
Tänkte pyssla lite och måla naglarna, lite girlstuff! Ha ha :)

Jag är gladare och på bättre humör idag. Ser saker och ting lite bättre idag! Och skönt är det! Nu hoppas jag bara att allting går sin väg så blir allt lovely igen! :)

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt med lite hederligt hemmamys med nagellack och sådant :D


URL: http://wordsbyme.se @ 2010-03-19 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida