Cleaning lady

Nu har jag dammsugat, dammat och fixat min garderob! Härligt! Nu ska det bara tvättas och renbäddas. Håller på att tvätta mattor nu. Skönt när det är nystädat! Synd bara att det är så mycket grus ute som kommer in så jäkla lätt. Man får ju dammsuga hela tiden känns det som.  Sen bor man med en gris som släpar runt på skiten, ha ha ;)

Jag kommer nog vara väldigt pedant när jag flyttar hemifrån. Jag gillar att ha det rent runt mig. Även fast jag ibland kan skita/stöka ner. Sen måste jag städa och damma eftersom att jag inte tål damm.   Jaja, väldigt intressant inlägg.

Funderar på att fixa om min design lite, sugen på förändring. Dock vet jag inte hur.  Men först ska jag ta mig en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida