Aj

Frustrerad över mitt hår..alla inlägg har handlat om detta idag, förlåt. Men håret är typ det första man ser hos en annan person och mitt hår är viktigt. Så nu vill jag att dagarna ska gå fort så jag får färga om det, ha ha :) sen får det fasiken vara. Om det blir bra vill säga!

Har kikat film precis. Den var helt okej, lite sorlig men ändå bra.  
Det värker i hela min kropp och jag vet inte varför. Har så fruktansvärt ont i mina ben och höfter. Sen ryggen och lite i armarna. Vad tusan är detta? Mamma gissade på träningsvärk efter promenaden igår, (gick en timme eller mer med Emely och Annica) men det är det inte. Kanske alla gånger man halkade och sträckte sig? Jag vet inte vad det beror på men ont har jag. Knappt så jag kan komma ur sängen. =/ Alltid är det något. Känns så iallafall. Ska bädda ner mig i sängen nu och ta en stark värktablett och hoppas på det bästa.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida