Torsdag

Idag var det ju min första dag på det nya jobbet. Och det gick bättre än vad jag trodde!
Först fick jag göra ett prov för att min coach skulle se om jag hade något hum på det över huvudtaget. Och det gick hyffsat bra, lite tveksam på vissa. Men fick iallafall börja med att lyssna på lite samtal som andra haft för att få lite idéer och koll på hur ett samtal går till.  Sen vart det dags att börja själv!  Jag blev så jävla nervös att jag skakade, och pratade nog lite för fort. Fast egentligen, varför ska man vara nervös? Det är ju bara ett samtal.
Men gött nog så lyckades jag sälja på mitt andra samtal! Inte illa pinkat! Jag trodde faktiskt inte jag skulle sälja ett skit idag, men jag fick faktiskt iväg 6 ordrar. (Visserligen är det dubbelordrar så det räknas bara som 3 st)

Men men, dagen flöt förbi fort idag. Hoppas alla dagarna är såhär för annars blir det nog väldigt segt i längden.

Nu blir det bara fortsatt lugnt ikväll. Är väldigt trött faktiskt, så det blir tvtittande tills det är dags att sova!   :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida