Torsdag

Nu är man nyfriserad! Jag klippte upp det lite och så klippte jag till luggen lite. Och framförallt så tunnade jag ut det. Härligt! Det behövdes!  Dock blir man ju aldrig nöjd när någon annan stylar sitt hår så jag hoppas det lägger sig finare sen när jag fixar det själv. Ha ha :) Alltid är det något man ska gnälla över. Tur att håret växer som ogräs iallafall!  Den nya frissan är inte så ny för mig, för jag brukar klippa det såhär. Fast lite kortare, men jag fega lite nu. Ha ha :)

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Segt, men men det är bara 3½ timme.

Trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej, ser att du gjort om din blogg och även andras.. super fina är dem.

Du är inte sugen på att hjälpa mig? Vill ändra men vet inte hur man gör :/


URL: http://ekorrensvardag.blogspot.com @ 2010-06-10 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida