Tisdag

Höll på att skriva onsdag på rubriken....då är man trött.

Det har varit en psykiskt påfrestande dag. Men jag trots det ändå vart duktig och städat här hemma. Även tvättat badrumsmattorna!  Jag mår bättre fysikt iallafall. Mirakelmedicinen räckte gott och väl igår. Så ena medicinen hade jag inte ens behövt. Så jäkla surt att den kostade 400 kr!! Men men..det kostar att bli frisk!

Jag har suttit i solen en stund idag, trots att jag inte får pga min penicillinkur men jag struntar lite i det. Tror inte jag kommer få några feta reaktioner på huden ändå. Skönt med sol, det behövs både för kropp och sinne!

Nu tänkte jag snart krypa ner i sängen iallafall.


Jag är förvirrad och ledsen, vet varken ut eller in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida