Söndag

Igår var jag ju iväg på dop. Mycket fint! Det visade sig att det var tre dop samtidigt. Annorlunda, inget jag visste man kunde göra. Men men :) Prinsessan var så söt i sin dopklänning! Och dopet gick riktigt bra, några tårar bara men vem blir inte rädd när en främling lyfter upp en högt i luften? ha ha :)
Efter dopet så åkte vi hem till syrran där vi fick smörgåstårta, vanlig tårta och kakor. Mumma! :) Hade kunnat äta upp hela princesstårtan själv, haha :)  Kul att träffa på syrrans kompisar också, vart ju ett tagsedan nu. Och vissa har ju fått barn nu också, så söta! :)

Maria åkte med hem, köpte godis och kollade tv och tjötade. Fixade även hennes blogg lite.

Idag åkte hon hem vid halv ett och sen dess har jag bara slappat. Är ganska seg och mör i kroppen idag, så det blir perfekt med en slappedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida