Sex and the city 2

Det har varit en härlig dag i solen idag!  Lyckades få lite färg! :) Hoppas dock jag inte har bränt mig! Emely lyckades bränna hela sin rygg, fyfan!

Vi fick även underhållning när vi låg där av ett gäng som drack en del och hade kul. Dock bråkade dem en del. Efter ett tag ser vi att en kvinna mår dåligt och efter ett tag visa det sig att hon hade sketet ner sig! Haha, då förstår man att hon mådde dåligt! Usch!

Vi låg väl kvar tills kl var runt fyra nångång. Sen gick vi och köpte kinamat. Mumma! :) Det var riktigt gott!

Nu har jag precis duschat av allt solskydd osv. Vi ska snart iväg till stan och gå på bio! :) Äntlingen ska jag få se SATC2! :D



Trevlig kväll!


Uppdate:  jag har visst bränt mig! På ryggen! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida