Onsdag

Idag har jag jobbat och det gick faktiskt jäkligt bra idag. Jag fick iväg 10 ordrar på mindre än två timmar. Inte illa pinkat! :) Det vart verkligen mer än vad jag trodde. Jag kanske ska tänka att det är pisstråkigt och jobbigt för att sälja bra? Vem vet.  I vilket fall som helst så har jag kortat ner mina dagar nu så jag bara jobbar två till fem. För jag har verkligen ingen motivation eller ork kvar efter ett. Så tre, fyra timmar räcker. Jag tänker ju ändå inte bli långvarig där iochmed att jag söker annat jobb. Så nu ska jag jobba imorgon, måndag och sen är jag ledig tre dagar eftersom att jag ska åka till Skåne/Micke :)

Imorgon ska jag till frisören och klippa till fågelboet lite! Vet inte om jag gör någon större förändring men jag måste iallafall toppa det och tunna ut det. Sen ev. på fredag så tänkte jag slänga i lite slingor! Kul med förändring! :) Så det blir frissan kl elva och sen iväg till jobbet några timmar, sen är jag ledig fram tills måndag 13:45. Lovely! :)   Jag måste även fixa doppresent till Nicholle, hon ska ju döpas på lördag! :)



Resten av dagen och kvällen så blir det lugnt för min del. Ska väl glo lite tv osv, idag är det ju Greys anatomy också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida