Jag lever

Har bara inte suttit vid datorn nånting. Men nu passar jag på att uppdatera då det är lugnt.  Vi har nämligen haft saker för oss hela tiden typ. 

Resan hit gick bra iallafall, åkte vid halv ett och var framme efter nio nångång. Det tar bara 4 timmar ungefär men vi stannade och åt och shoppade, hehe :) 
I torsdags åkte vi in till Stockholm vid elva och var där inne till sju. Kollade runt i affärer och storsade runt. Trevligt! :) Så nu har man vart där också, men det är inte mycket att hänga i granen. Jisses vilka stressade människor. Dem armbågar sig fram och ger en hatiska blickar om man ställer sig fel i rulltrappan. Dem går verkligen på led på höger sida för att man ska stå så. Så jag ställde mig med mening på vänster varje gång, haha :)

Och igår var det midsommar, åkte hem till Håkans familj och firade. Åt massa god mat och spelade kubb och hade oss. Vi körde tävlingar i fem lag och mitt lag vann. Riktigt najs! Tack vare Madde som pickade in 100 poäng på dart!
Det vart en riktigt rolig kväll med många skratt och sjungande.  Återkommer senare med bilder!

Nu ska vi äta frukost och sen vet jag inte vad som är planerat.

Återkommer senare med bilder från shopping och midsommar. Trevlig lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida