Helgen

Nu är man hemma igen och allt är som vanligt, tråkigt med andra ord!

Dessa dagar i Västerås har vart helt underbara! Jag behövde verkligen detta! Gör en liten snabb resume eller vad man kallar det.

Onsdag: Då åkte vi ju dit. For iväg runt halv ett och vart inte framme försen tio på kvällen, haha. Resan ska bara ta fyra timmar men vi stannade för att äta och sen stannade vi helt spontant och shoppade! Kul! :)  På kvällen spelade vi lite spel och umgicks.
Torsdag: Då åkte vi in till Stockholm och strosade runt och shoppade lite. Åt mat. Jag såg dessutom Sean banan! Shit va liten han är! ha ha :) Såg även Mattias från EMD.  Kul att se lite kändisar, ha ha! :) Gjorde lite slingor på kvällen sedan!
Fredag: Då var det ju midsommar! Upp med tuppen ungefär för att duscha osv. Vi var ändå 6 st som skulle duscha och fixa iordning oss.  Sen vid tolv åkte vi till Håkans familj och firade. Bästa midsommarn jag någonsin har haft! :) Massa god mat, dricka, roliga spel och trevligt sällskap! Vi spelade även på ett lotteristånd och då vann Madde en liten båtur. Vi skulle alltså få åka i en båt från 1929 tror jag det var.
Lördag: Då vart ingen särskillt pigg direkt men vi tog oss upp hyffsat tidigt ändå. Åt god frukost och la oss sedan på gräsmattan och solade! Härligt! :)  Idag bokade vi in båtturen och det gjorde vi vid femtiden. Det vart riktigt roligt och härligt! Gillar att åka båt! :)  Efter båtturen åkte vi hem och gick sedan för att äta pizza. På kvällen var det sällskapsspel och massa härliga skratt!
Söndag: Då var det dags att åka hem! Jättetråkigt! Jag kunde inte hålla mig från att gråta. Mesig som man är. Men jag mådde ju så bra där och det var så kul att träffa Annelie igen!  Vi åkte iallafall vid två tiden. Stannade till lite för att tanka, köpa vatten och sen för att äta. Sen på vägen så stannade vi faktiskt vid en sjö för att bada! Egentligen skulle bara Emely och Madde bada men jag blev iknuffad av Thomas med kläderna på. Men det gjorde inget för det var så himla skönt att bada! Så igår var det årets första dopp!  Kom hem vid halv elva på kvällen. Tog lika lång tid att åka hem som dit, pga stoppen.

Så summan av kardemumman: jag har haft en helt underbar helg och en riktigt kul midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida