God kväll

Nu har jag precis duschat och det vart skönt vill jag lova. Hade solskydd, aftersun och annan gojja på kroppen från igår, så det var skönt att bli ren så att säga.

Jag har även pysslat med Annas blogg lite, http://svampis.blogg.se/ ta en titt vettja.   Ibland får jag mina sug efter att pilla med designen. Även om man snor idéer osv från andra imellanåt. Ha ha :)

Ska kika lite tv en tag och sedan sova. Imorgon ska jag jobba igen. 9:15-17:15. Jag bestämde ju mig för att jobba där fem dagar i veckan, men jag har kortat ner till fyra dagar nu.  Jag känner redan efter två dagar att det inte var min grej, men jag kan inte ge upp än. Det får vara ett tillfälligt jobb tills man hittar något annat. En bra erfarenhet på mitt Cv sen. Jag velar mycket nu gällande jobb, jag vet. Men man måste ju testa sina vingar innan man slår sig till ro! :)

Godnatt!



Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: mina

fin design du fick till o på annas me :) du kan ju pilla på min me nån dag om du orkar :P haha



nae telefonjobb e för jävla tråkigt !



ha de bra !


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-06-07 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida