Fredag

God kväll!

Det har varit en effektiv dag idag. Har hunnit med en hel del känns det som.   Åkte in till stan och mötte Maria kl tolv. Fixade lite presenter och kollade runt lite. Köpte även hårfärg.  Sen mötte jag mamma vid tvåtiden i Angered, handlade lite och så.  Sen när vi kom hem så färgade jag mammas hår! Blev riktigt bra faktiskt! Dock är det bara en toning så det kommer ju försvinna med tiden. Jag har tjatat så länge på henne om att få färga hennes hår. (Så jäkla grått ju, haha)  Så nu äntligen fick jag göra det och hon blev nöjd!   Sen har jag slingat mitt egna hår lite. Jag vill ju bli blond, iallafall ljusare och det är ju en lång process när man är brunhårig. Men några slingor blev det ju iallafall. Blir nog bättre nästa gång.

Nu tar jag det bara lugnt. Väntar på att Thomas ska komma dit. Ska väl glo film eller något. Madde och Emely ska väl ev. vara med också! :)   Men det blir ingen sen kväll för mig idag, ska upp hyffsat tidigt imorgon och fixa iordning mig inför dopet som börjar kl två! Ska bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida