Torsdag

Det gick bra på jobbet idag och det var kul att vara tillbaka! :) Dock jobbade jag till tre istället för ett. Dem behövde lixa extra! :)  Min lilla favorittant blev glad över att få se mig igen! Lyste upp med en gång! Sånt värmer! :) Hon hade tydligen frågat efter mig för någon vecka sedan! :)

Efter jobbet har jag bara slappat, lagat mat och ätit. Och nu landa jag här. Drog på mig myskläder och intar väl sängen och tvn snart, ha ha :)

Ska lägga mig hyffsat tidigt ikväll för ska jobba imorgon också! :) Då blir det iallafall 7-13.  Så jag får väl flytta på intervjun som egentligen är kl 10.00. Men vad gör man? Jobbar eller går på en intervju ihopp om att få jobba? Klart man jobbar såklart!  Så får väl ringa hon som jag skulle träffa och se vad som sägs.

Fasen, måste ta mig till Annedahl och hämta mina saker nån dag. Har fortfarande inte fått tummen ur och gjort det. Hoppas att dem finns kvar...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida