Tisdag

Jag var med i tv igår! Någon som såg mig? Ha ha :D Var som sagt på Lotta på Liseberg och jag fick sjunga i micken. Tack och lov hör man inte mig! Man hör någon annan som tur är! Kul var det iallafall! :)

Efter Liseberg så åkte jag med Madde hem och slappade. Spelade lite kort och guitar hero! :)

Idag gör jag lite nytta iallafall. Har plockat undan lite, städat badrummet och håller på att tvätta. Ska snart sätta igång och dammsuga. Dock har jag ont i ryggen och magen så man har ju ingen vidare lust. Men det måste göras! 
Har även lagt in bilder från Pink på facebook nu. Tänkte fixa lite collage och lägga upp här på bloggen! :)

Efter dammsugningen blir kvällen fortsatt lugn för min del. Måste lägga mig tidigt idag då jag ska upp och jobba 6.45-16 imorgon!

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida