Suveränt med grannar som har allt!

Nu har vi fixat det mesta inför vår tripp till Öland. Vi får låna tält utav Jocke och madrass av Maria. Perfekt! :) Tältet är jättemysigt och fint! Stort och rymligt också! Så nu längtar jag ihjäl mig tills vi ska åka! En vecka kvar! Jag räknar dagarna! :) Kommer bli så himla mysigt och kul! Hoppas på kanonväder!! :)

Det kom ut en knäpp fan på gården när vi satte upp tältet för att se hur det såg ut. Han fick nämligen försig att det var hans, för han har ett likadant! Han trodde alltså att vi hade tagit hans tält. Så han sprang ner i källarn för att se om hans tält låg kvar där. Jäkla beppo, tror han på fullaste allvar att vi skulle smälla upp det på gården om vi hade snott det av honom? IQ badboll!

Nu har jag precis duschat och ska krypa ner under täcket snart. Ska upp kl sex imorgon bitti för att jobba 7-13. Ska bli roligt! :)  Efter jobbet får jag se vad som sker.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha vilka nötter det finns alltså :P


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2010-07-08 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida