Onsdag

Har inte suttit så mycket  vid datorn så därför är uppdateringen som den är.

I måndags var vi ju på Lotta på Liseberg och det vart riktigt kul. Några av oss syntes tydligen i tv också. Ha ha :) Bra artister och trevligt sällskap! 
Igår åkte vi till havet jag, Madde och Emely. Låg där och gottade oss i några timmar. Spelade lite yatzy och åt glass. Jag fick färg också, börjar bli brun nu, najs! :)  Sen mot kvällen åkte jag hem till Madde och spelade kort och guitarr hero, skvallrade lite och hade trevligt! Satt och myste på hennes balkong i mörkret med levande ljus. En härlig sommarkväll helt enkelt! 
När vi sitter på balkongen så kommer det branbilar farandes, fyra stycken närmare bestämt. Och nyfikna som vi är så åkte vi och tittade vad som hände. Dock verkade det inte vara någon fara, det var några brandmän som höll på med nått fönster, man såg lite rök men inga flammor. Undra vad som hade hänt...
Kom hem runt två inatt tror jag, minns inte riktigt. Kollade lite tv och gick sedan och la mig.

Idag ska jag jobba 16-21. Ska bli kul!  Ska inte göra något speciellt innan dess. Tänkte sätta mig i solen en stund kanske. Det är 25 grader ute. Härligt! :)  

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida