Måndag

Det är fortfarande runt 30 grader ute! Jisses! Det är verkligen skönast att sitta inomhus nu! Har ställt in en fläkt i rummet, så jäkla skönt! :)

Idag var jag ju iväg på intervju och nu har jag blivit timanställd där också. Ska gå bredvidgång nästa vecka. Så nu kommer man vara på två ställen, hoppas man får bra med tider nu! Behöver ju pengar! :) Något som är riktigt kul är att jag hamna på en avdelning där jag hade praktik 2005 och hon som var min handledare då är den jag ska gå bredvid nästa vecka. Kul! :)
Efter intervjun så åkte jag till Backaplan en stund och strosade runt lite. Hittade inget speciellt, var ute efter en vit bikini men det var ju lika med noll.  Det blev iallafall lite schampp, deo och såna saker att ta med till Öland. Sen nya hårnålar inne på H&M och ett halsband på UR&PENN. Dem har ju alltid utförsäljning där inne, jag fick ett halsband för 30 kr som kostade 98 kr innan.



Har bara slappat sen jag kom hem vid tretiden. Det är så jäkla varmt så man orkar inte göra nånting.
Nu sitter jag i mitt rum vid fläkten och bara andas typ.   Tänkte se Lotta på Liseberg snart.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida