God kväll/natt

Det har vart en härlig men ändå förbannat varm dag! 

Åkte till Provoice och skrev på ett papper om att få sluta där. Sen mötte jag upp Maria, kikade lite i affärer och så! Trevligt! :)  Köpte en parfym som var på rea, Björn Borg - Advantage Woman. Luktar så jäkla gott. Therese på mitt gamla jobb hade den och jag blev som tokig! Mötte sen upp Emely och kikade runt lite till.
Nu ikväll har vi tittat på film hemma hos Thomas. Vi såg den "rycktet om morgans" nånting sånt. Den var okej, men jag trodde dock den skulle vara bättre! Glad att jag inte köpte den för att se den, helt ovärt!

Nu börjar ögnen gå i kors så tänkte krypa ner under täcket! Ska upp ganska tidigt imorn för att åka till havet! Gött! :D Bäst att ta på sig solskyddsfaktor 50, det kommer bli hett imorn! Fifan! 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida