God kväll

Det börjar bli kyligare nu, lite iallafall. En åskknall till skulle inte skada!  Men luften är goare nu iallafall! Nu kan man andas!  Det var så skönt hemma hos Anne på nedervåningen. Där nere var det som att sitta i en frys och där uppe var det som en bastu. Det var som om att man fick en smäll på käften så fort man gick uppför trappan. Ha ha :)
Har haft det kul hos Anna, många härliga skratt, skvaller och kortspel! Och idag bjöds det på tacos! Mumma! :)

Har precis tatt mig en dusch för att känna mig fräsch igen. Fyfan va kvavt och klibbigt det har varit idag!
Nu blir det fortsatt lugnt framför tvn.

Imorgon ska jag på intervju kl elva, najs!  Sen nångång under dagen kommer det en kvinna som ska köpa en träningsmaskin av mig. Jag har såna problem med min ischias så kan inte använda den ändå! =/  Det blir ju lite extra klirr i kassan nu och det är perfekt inför Ölandsresan och så har jag något att spara för jag tror inte att jag får så bra lön i slutet på juli. Så det kommer perfekt!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida