Zumba

På tisdag ska jag testa på Zumba! Jag och Emely ska åka till Crudo som ligger på Järntorget nånstans för att testa på detta! Samma gym som vi tränar på här hemma så vi betalar ju inget eller så. Det ska bli kul att få testa. Emely har det hemma och gillar det. Therese har också börjat med det och verkar gilla det så nu vill jag också testa! Ha ha :) Jag är inte den som gillar denna typ av dans eller rörelser (kan dem inte) så det ska bli intressant det här!

"Zumba Fitness liknar ingen annan träningsform du har provat förut!" 

- "Zumba Fitness skapades i mitten av 90-talet av sydamerikanen Albert "Beto" Perez, personlig tränare och koreograf åt ett stort antal internationella popstjärnor.
- Med inspiration från traditionell musik som cumbia, salsa, samba och merengue flätade Beto ihop sina latinska favoritrytmer med glödheta danssteg som hans elever älskade - Zumba Fitness var fött!
- Sedan Beto introducerade Zumba Fitness i USA 1999 har det blivit en av de snabbast växande dansbaserade träningsformerna i landet. Människor i alla åldrar faller för de smittande rytmerna, de enkla dansrörelserna och de fantastiska resultaten.
- Zumba Fitness är ett roligt och spännande sätt att träna! Det är lätt att lära sig och du kan både förbättra din kondis och förbränna kalorier!"


Kommentarer
Postat av: elin leijon - en makeupartists blogg

Tack :D


URL: http://elinleijons.blogg.se/ @ 2010-01-24 @ 15:52:30
Postat av: Stefan Nilsson

Vad tycker du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/


URL: http://biggest-loser.se @ 2011-06-16 @ 13:18:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida