Zumba

Zumba var faktiskt riktigt kul! :) Lite svårt att sätta alla stegen, speciellt när det var salsa. Men det är ju inte konstigt när det är första gången! Och salsa lär man sig inte på 5-10 minuter! Inte jag iallafall. Ha ha :) Det var ett fartfyllt pass med massa rörelser jag inte gjort innan. Man svettades ju som en gris! Då har man gjort nytta iallafall. Är helt slut i kroppen nu och jag lär sova gott inatt!  Undra om man känner sig mörbultad imorgon? Ha ha :)  Zumba är ju helt klart värt att testas tycker jag! Man har kul samtidigt som man tränar!  Nu väntar duschen och sedan ska jag kika tv.

Kommentarer
Postat av: elin leijon - en makeupartists blogg

Tack :D


URL: http://elinleijons.blogg.se/ @ 2010-01-26 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida