Torsdag

Idag åker jag till Skåne!  Bussen går 15:25 och ska vara framme kl sex i Helsingborg. Hoppas på att det finns bra platser att välja bland. Och hoppas att det inte blir några förseningar bara. Visserligen skulle det inte göra så mycket med en kvart, tjugo minuter. Måste ändå vänta på tåget en halvtimme som tar mig till Micke.  Fjäskade med honom för att bli hämtad i Helsingborg men han ska tydligen fixa en överraskning åt mig! :) Spännande!

Testar väl kanske att blogga på den nya mobilen sen. Har ju inte testat den riktigt med allting än.

Nää nu ska jag äta frukost och packa!  Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Bor han utanför Helsingborg? Var isåfall. Kommer själv från hbg så e nyfiken:P


URL: http://skogastjej.devote.se @ 2010-01-14 @ 18:39:31
Postat av: Therese

Jag vet vad överraskningen är!! Hihi..

@ 2010-01-14 @ 22:26:12
Postat av: Malin Quist- Makeupartist

Tack tack :)


URL: http://makeupdesign.blogg.se/ @ 2010-01-14 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida