Tisdag

Jisses va seg jag är! Och ändå har jag inte gjort någon nytta. Kanske är därför? Igår gick jag inte ens utanför dörrn utan låg nästintill i sängen hela dagen, vilket var väldigt skönt! Idag har jag inte heller gjort något än. Tänkte iofs plocka iordning lite och dammsuga. Ev. tvätta lite.  Någon nytta iallafall. Får la se om jag kommer utanför dörren också! Ha ha :)

Ringde postfoto idag och mycket riktigt blev det ingen order och nu står ju beloppet reserverat på mitt konto. Störande! :S Får la se om det dras eller inte. Skulle isånnafall ringa tillbaka och få pengarna tillbaka sa dem. Väntar och ser innan jag försöker på nytt med att beställa bilder.

Jag vill ha vår! Jag vill kunna gå ut och gå utan att det ska vara minusgrader, snö/slask och slippa ha massa varma kläder på mig! Mysigt men jobbigt!


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

SV: TACK SÅ HEMSKT MYCKET!


URL: http://gotteochvi.blogg.se/ @ 2010-01-05 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida