Söndag

Jisses va seg jag är idag! Dålig sömn, frossa och snorig näsa. Det måste vara anledningen. Ha ha :)

Vet inte vad som händer idag faktiskt. Blir nog hyffsat lugnt iallafall. Jag vet inte, men har fått dille på att spela spel nu. Jag vill spela hela tiden! Haha :D Nämen det är ju roligt lixom så varför inte?!
Det var prat om bio men jag vet inte. Har inte råd med bio egentligen. Måste prioritera nu sista veckorna innan lön. Ska ju till Micke också och då behövs pengar. Till mat osv.

Får la se vad som händer!  Vi har pratat om att åka skridskor också, men efter den stunden i kylan inatt är jag inte sugen på att vara ute alls! Ha ha :D  Spela spel vill jag! Ha ha, men tror inte dem andra vill. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida