Klirr i kassan

Nu har jag precis kommit hem. Har pantat burkar, växlat, handlat och solat! :) Fick ut 120 kr när jag växlade, jag hatar att ha alla dessa femtiöringar och enkronor liggandes. Sen blev det 50 kr i pant. Så 170 kr extra i kassan blev det. Ha ha :) Putte ner kundvagnen genom snödrivorna också, lite träning! Ha ha :D

Riktigt skönt att sola också, höll på att somna. Ska ner imorgon igen, men då ska jag även träna lite tänkte jag. Kanske solar jag även på torsdag morgon. Jag vill ha färg! Känner mig så mycket fräschare då. Har ju den där sjukdomen som Madde sa. Minns dock inte namnet (som vanligt) men det är iallafall en sjukdom då man inte mår bra av att vara blek. Ja, nånting sånt. Ska kolla med Madde va de hette igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida