Kaaachiing!

Inte illa när man som timanställd har pengar över när man betalar räkningar osv på 3300, sparat några tusen på sparkontot och ändå har pengar över. Jisses, när hände det sist!? Ha ha :D Nä men jag får en hyffsad lön nu denna månaden. Jobbade två juldagar så då blir det ju pengar! :)  Timanställd, borde väl säga jag istället. Jag som är riktigt bra på att slösa!  Skönt iallafall att betala av en räkning man delbetalar på. Sen lite skulder då man lånat pengar. Kan ju dra av en räkning till men då får jag leva lite snålare och det vill jag inte. Måste köpa presenter osv.

Jaja, nu ska jag snart iväg till Ica för att möta Emely och sedan åka till Madde! :) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida