Jäkla tjat

...på mig idag. När jag var hos Micke bloggade jag ingenting nästan och nu tjatar jag om något varje timme nästan. Inte riktigt kanske men nästan.. ha ha :)

Jag blev inte förkyld, ren inbillning eller brist på kortison kanske?  Jag använder en nässprej med kortison som jag ska ta dagligen, hade inte gjort det när jag bloggade innan. Men efter tog jag den och mår prima. Dock är jag trött men det är ju självförvållat när man inte gjort något vettig idag.

Jag vill börja äta havregrynsgröt. Har testat innan men det faller mig lixom inte i smaken. Kanske man får ha något på/i för att det ska bli godare. Några tips kanske?? Annars är det väl bara till att sleva in, tugga, svälja och gilla läget!

Imorn ska jag träna iallafall, och sola! Ska även förbi arbetsförmedlingen och fixa lösenord osv, funkar inte när jag gör det själv. Sen tänkte jag även kolla upp det med alfakassa.

Kommentarer
Postat av: Helena

Alltås gud vad jag gillar din blogg:) måste bara få skriva det. Du verkar trivas med ditt liv och jag hoppas du hittar ett jobb nere i skåne med:)

Sen ville jag bara säga lycka till med alfa kassan, dem är skitjobbiga. Här uppe i stockholm har de handläggningstid på 12 veckor. Jippi. Men hoppas det löser sig för dig.

Kramar


URL: http://skogastjej.devote.se @ 2010-01-23 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida