God kväll

Fyyy faaaan va mycket snö det är! Dock har det mesta blivit till slask och jag hatar det! Stora pölar ute nu. Man ser knappt vart man kan gå, vilket resulterade i att jag trampa rätt i världens vattenpöl! Jag måste ha nya skor! Hål vid ena hälen! =/  Det ska tydligen bli likadant väder imorgon också! Kul...eller inte!!

Ska kika lite till på nätet, sedan sätta mig framför tvn en stund innan det blir läggdags!  Imorgon bitti ska jag upp för att buda på tradera, ha ha knäppgök!  Sen måste jag städa och tvätta. Ska ev. en sväng till stan med Emely också, köpa presenter. Sen vid sextiden kommer Micke! Hoppas det inte blir några förseningar eller så imorgon. Ska upp halv nio imorgon som sagt..borde nog hålla mig vaken sen för att hinna allt känner jag! Ska till tandläkarn kl tre men funderar på att omboka!

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida