Fredag

Jag testade ett nytt bussförlag (Bus4you) igår och det var det bästa jag gjort. Först tar den en halvtimme mindre och så var det rena kungatronen till stol. Man satt i en fåtölj som man kunde fälla bakåt och dessutom fälla ut fotstöd på. Rean lyxen verkligen! Satt/låg så himla skönt så höll på att somna flera gånger!



När jag kom fram gjorde Micke mat, kyckling med färskpasta och sås, mumma! Fick även tre stora, jättefina, röda rosor, ett kort och en stegräknare. Haha :) Dock förstår jag mig inte på den ett dugg. Men får la se! Tittade lite tv och sen testade vi spelet jag köpte, Crash mind of mutans. Asroligt! Även om jag får damp när jag inte kan. Haha :)




Idag ska vi på fest! 30-årsfest/examen. Ska bli trevligt! Så jag har nu gjort mig iordning och klätt på mig. Ska bara fixa håret och på med smycken. Försökte mig på en liten svart sotning och det blev jag faktiskt nöjd med. Slängde på lite glitter också. Blir lite rockstuk på mig idag.

Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: emma

vad va de för bolag ? kanske ska testa de när ja ska ner nästa helg :D

hoppas att ni får en trevlig kväll !!

kram

@ 2010-01-16 @ 01:40:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida