Flyttar utomlands

Va skönt det var att sola och faktiskt få färg! Verkar som att man inte får så mycket på solariumen som finns på gymmet. Jag och Emely solade på solariumet idag istället.
Efter det tog vi en tripp till Lindex där jag köpte mig en topp jag tänkte ha på fredag. Ska testa lite hemma och se om jag trivs i det.   Sen gick vi till gymmet för att kolla om uppsägningstider osv på korten. Och det var 60 dagar så jag sa upp mitt kort nu och kan träna fram tills 28e mars. Han i kassan var så rolig, man skulle fylla i ett papper med datum, anledning osv. Och på anledning skrev han "flyttar utomlands" hahah :D Sa ju att jag ville säga upp det för att jag antagligen flyttar till Skåne snart.  Emely kommer få ett litet jobb där nu iallafall och kanske börja ha pass sen. Va kul! :) Hoppas hon har något innan 28e mars nu då!

Efter det gick vi till Ica och köpte hårfärg osv, så hon ska hjälpa mig ikväll. Skönt att slippa göra det själv ibland, känns ju i armarna efter en stund. Har ingen jättestor utväxt men tillräckligt så det stör mig! Ha ha :) Så trött på mitt hår egentligen. Vill göra något nytt med det. Klippa? Färga? Får se.

Grattis Angelica på 21årsdagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida