Betalningar

Vissa är tomma och vissa får man inte ens!

Jag fick ett brev från H&M igår med en tom betalning i.
- Förgående saldo; 0.00 kr
- Ditt saldo den 09-12-31; 0.00 kr
- Vill du betala hela fakturan, betala 0.00 kr..  Hmmm... whatta!?? Haha väldigt skumt detta men även komiskt. Jag vet att jag inte har något att betala längre. Vad är det för mening med att ens skicka denna tomma fakturan?

Sen är det ett annat företag som inte ens skickar sina fakturor. Jag valde att delbetala i slutet på november. Nu denna månaden borde jag göra betalning tre om jag fortfarande ville delbetala. Men jag har inte fått någon faktura varken i december eller nu. Så jag mailade dem och frågade varför. Dem svara bara att jag hade xxx kr att betala och att dem tänker ta 50 kr månaden i administrativa kostnader??  Hmm, vad menas med det? Och kan dem göra så när dem inte ens skickar någon faktura när dem gått med på delbetalning?  Fattar nada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida