Ytlighet

Jag sitter och funderar på mitt hår. När jag ska börja min förvandling med att bli blond! Jag har bestämt mig för det nu, men nu fattas det bara pengar och tålamod. Eftersom jag är såpass mörk så tar det tid. Får nog börja med en avfärgning, risken är väl att jag bli orange i hövvet. Men det är väl bara till att fortsätta då. Man får göra det när man vet att man inte behöver gå ut eller ska jobba på några dagar. Ha ha :) Kanske även får roa med med slingor innan jag kan dra i blond färg helt och hållet. Ska nog börja med det själv för det kommer kosta apa att göra det hos frisören. När jag klippte mig i torsdags och sa att jag vill bli blond så sa frisören med ett skratt att det är nog ingen som vill få dig blond. Med andra ord, mycket jobb. Ha ha, men det går! :)  Får köpa världens bästa hårinpackningar sen bara!  jag vill bli lika blond som Pink. Tycker det är snyggt!


Kommentarer
Postat av: emma

hon e ju så grymt snygg !! - du kommer absolut att passa i det !!


URL: http://emzzoon.blogg.se/ @ 2010-02-18 @ 12:31:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida